lørdag 25. september 2010

En dør, mange muligheter!

Er ikke denne særdeles kul!!! En gammel dør, men med ny kledning. Elsker ideen, så inspirerende.
 Dette vakre kunstverket kunne jeg lett tatt med meg hjem om det ikke hadde vært for at jeg fant den på en liten hippi cafe langt opp i The Rockies .CO, og seff min lille koffert som allerede var full av andre ulike funn..hehe.

Kunstneren er desverre ukjent...kan være det er den samme som har undertegnet bildet ovenfor...uansett hadde jeg fått møtt henne ville jeg ha takket for hennes kreative sinn og for at hun pustet ekstra liv i min kreativitet. Vakkert ! 

det inspirere jo meg til å se etter en gammel dør jeg kan male på... tenkte det kunne vært kult å skrive noe i en av rutene, og kanskje henge noen rammer av ulike slag på motsatt side av der jeg skriver, på en måte laget en kolasj av uliket materiale...
Hva ser du for deg du ville gjort? noen gode ideer...?


Takk at du stikker innom!
Ha en gledesrik lørdag!!


eldrid


2 kommentarer:

  1. oi, denne var rålekker!!!
    ønsker deg en fiiin ny uke.
    takk for lånet av bildene, har laget et lite innlegg idag :)
    klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Elsker gamle dører. Per i dag har jeg 1 gammel dør fra det gamle universitet i Oslo som spisebord, og 1 gammel dør med store, fine knagger - her henger vi ymse ting som jakker, yogamatter, hatter osv. :)

    Tusen takk for fin blogg, jeg titter stadig innom og koser meg med deg.

    SvarSlett