tirsdag 14. september 2010

Plast hylle i RUFF ROMANCE kledning...


På badet her vi bor henger det en gammel slitt plast hylle over vasken , den er ikke særlig oppkvikkende å se på når man morgentrøtt ser seg selv i speilet. 
Men, jeg ser forbi plast hyllen og til dens potensiale. Og da kan man finne mye fint:)

Før: En gammel slitt plast hylle på badet.




Siden jeg var liten har jeg alltid hatt en fascinasjon av å få til mye med lite. Noe jeg aldri har vokst ifra;) Så her er et lite innblikk i hva som skjedde da jeg fant ut jeg ville gi hyllen et litt mer romantisk, men samtidig røft utseende.


Etter: Fremdeles en gammel slitt plast hylle, men med et mer kreativt inntrykk.

Jeg begynte med blondebånd for å skjule den stygge plast kanten - satte frem min røffe treramme med bilde fra en dag vi surfet på Huntington beach i LA - splattet rundt med wet wipe på en gammel slitt ramme, avsluttet det hele med min mann sin -  the one parfyme og en liten rot vi har funnet på en av våre reiser sammen.  Og plast hyllen er så god som ny :) iallefall nesten...



Da har jeg fått dekket mine kreative behov for idag og kan sette meg lykkelig ned å nyte...oh well, jeg skal iallfall prøve, vi får se hvordan det går, mitt hode våkner nemlig til på kvelden - da er min kreativitet på topp..!

Kreative glede 
og en fin kveld til dere alle!

eldrid

2 kommentarer:

  1. åå så lekkert det blei! så flink du e! godt kommet på med den blondekanten, det blei jo så fint:) og tøff treramme, love it!

    SvarSlett
  2. Snyggt!
    Det är sånt där som är så roligt att se.
    Hur lite kan göra mycket och man tror att det är en helt ny hylla!

    En fin dag och kram till dig /Hannis

    SvarSlett