tirsdag 12. oktober 2010

Moroccan Spice


I kveld er det skikkelig hustrig vær ute. Da er det ingenting som er mer koselig enn å tenne et duftlys med en rund og lun duft, VILLA COLLECTION sitt Moroccan spice lys er så perfekt for denne årstiden...i absolutely LOVE IT! Jeg er veldig glad i duftlys med litt spicy lukt for høst og vinter, det skaper harmoni i mine sanser...om man kan si det på den måten  :)

Siden vi bor i fjellet er høsten allerede på veg ut døra, og tegn til kong vinter har så smått begynt å komme. Heldigvis er det fortsatt noen fargerike trær som står igjen og kjemper sine siste løv. Jeg for min del har campet inne for kvelden og  nyter kveldsroen, mens jeg  lader opp batteriene for uka som kommer, da vi skal ha storbesøk av venner fra rundt om kring i verden:) 
Så dere forstår sikkert at det betyr lite tid til blogging denne uka.

Fin høst kveld til dere alle!

klemmer

eldrid

2 kommentarer:

  1. det dufter nok herlig! spicy lukt e absolutt høst og vinter og jul;) tenk, det e snart jul baby! e lyset fra interiørbutikken du jobber? ha ei kjempefin jobbveke, det går bra, good luck :))

    kos dåke med besøk!! klem!

    SvarSlett
  2. WOW! Vilken fantastisk höstbild på fjället. Lovely!!

    Ha en fin fredag.
    Kram Maria

    SvarSlett