fredag 22. oktober 2010

Vakker overraskelse i posten!

 Vakker gave fra en vakker venninne! ÅÅÅÅ så   glad jeg ble! Takk Sissel!!!!!Du e toppen!


Gjett hvem som ble glad da hun hentet posten i dag og oppdaget at hun hadde fått pakke fra en god venninne, hun vet hva jeg liker. 
Såpe som lukter godt, og ser bra ut i en nydelig hvit liten tøy pose, pakket inn i gråpapir sammen med et bilde av natur, med gode ord bak på. Jeg ble så glad! Så nå sitter jeg her og smiler fra øre til øre, drikker en kopp te og tenker på hvordan jeg skal freshe opp badet med disse herlige små såpene og den gode handkremen...mer skal det ikke til før jeg setter fra meg koppen og setter i sving..hehe;)

Takk Sissel!

*Gledessmil* fra meg

eldrid

2 kommentarer:

  1. Så heldig du var da :) Utrolig koselig å få slike overraskelser i posten!
    Tusen takk for super koselig hilsen hos meg. Den varmet virkelig om hjertet.
    Håper søndagskvelden din er skjønn!
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  2. Takk søta! :)

    Så klart kan du det! Eg brukte ein veldig liten spiker, funka fett ;)

    gler meg eg og, det blir digg! <3

    SvarSlett