lørdag 13. november 2010

1 of 10 finalists, i am so happy!!!

Jippi!!! Jeg ble så glad da jeg gikk inn på NIB sin hjemmeside og såg at jeg
kom som 1 av de 10 beste på NIBsin stue utfordring. Det tar jeg som et stort kompliment. Var så mange fine og kreative bidrag. Jeg sitter igjen med masse inspirasjon og et stort *smiiil*!

Så til dere som allerede har stemt på meg vil jeg si tusen hjertelig takk, og til dere andre som synes jeg fortjener en stemme med mitt stue bidrag kan du stemme på meg HER ..

And hey all my English speaking friends! I made it to 1 of the 10 finalists with my picture from our living room in a decorating contest..if you also like it and want to give me your vote..Clik HERE and go all the way down to you find my name on a list together with the others, clik on the round  dot beside my name and go down and push the VOTE button

Love, peace and joy

eldrid

11 kommentarer:

  1. Velfortjent:) Super fint bidrag, elsker stemningen i bildet og ikke minst det herlige lyset i det. Kom over bloggen din via Nib og ble så nysgjerrig. Er du venninen til Maren kanskje?

    Ha en finfin lørdags kveld

    :) Julie Ifra Lahell

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Dette var velfortjent!
    Jeg har selvfølgelig stemt på ditt heeerlig bidrag!
    Og takk for din glade melding inne hos meg i dag,
    dine ord gjorde meg veldig glad :)
    God klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med finaleplass:) Fant selvfølgelig bloggen din hos NIB og falt helt pladask! Digger interiørstilen din:) Legger deg til i lista mi slik at jeg får med meg videre oppdatering.

    Ønsker deg en flott søndag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye. Kjempekoselig kosekrok :)

    Ha en fin søndagskveld

    Lene

    SvarSlett
  5. Fant bloggen din på NIB nå, gratulerer med finaleplass! LIker stilen din veldig godt :-)


    Hilsen fra Mollie

    SvarSlett
  6. jeg har stemt på deg, syns det var kult at du kom med!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye, og lykke til :)

    Klem Christine

    SvarSlett
  8. Wiii! Fasiken så kul! Grattis!
    Det är så snyggt och mysigt så jag är inte förvånad=))

    Och Tack för dina så gulliga rader hos mig.
    Blir väldigt glad.

    Kram Hannis

    SvarSlett
  9. I so love your blog. It's wonderful!

    Leigha (your newest follower)

    SvarSlett
  10. Oj, så gøy! gratulerer lenge på etterskudd:)

    SvarSlett