mandag 29. november 2010

Enkle tips til Julepynt..



Enkle Tips til pynt:

Bark fra en bjørk, 
hyssing
et blokk lys, gjerne med juleduft..;)

Et syltetøys glas, 
legg en kongle i, legg på lokket,
spray mal det med ønsket farge..foreksempel hvit, gull eller sølv,  sett et telys på lokket. 
Og du har en fin og enkel juledekorasjon.

I dag har vert en skikkelig avslappet dag hjemme..Det vil si at jeg faktisk ikke har romstert så mye som vanlig...dvs : dekorere, hente hele naturen inn, vaske, rydde, bake..osv..
Men derimot var gårsdagen som normalt..hehe
Da ble denne lille jule dekorasjonen til... Og nå kan jeg sitte å bare nyte av den der den står og lyser så fint i vinduet.
Håper den kan inspirere dere også:)



Vit at dere er fantastiske hele gjengen..hver person som er innom her er jeg så takknemlig for.

Tusen takk for at du tar deg tid til å sitte ned å titte på mine kvelds prosjekter...Det varmer mitt hjerte og vite det:)

Klemmer fra meg

Eldrid

6 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg jag har kommit till. Om det är ok så lägger jag till dig i min blogroll
    kram Malin

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte tips, synes det ble kjempelekkert. Her tror jeg kanskje at jeg må herme litt;)

    Ønsker deg en riktig fin uke!
    Masse hilsner fra Lene.

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte de lysestakene var!
    Herlig å kunne bytte ut dekorasjonen når man går lei :)

    SvarSlett
  4. what a lovely blog you have here! i just discovered it and loved strolling through it! Thank you!
    Let me invite you to mine: www.petitpapier.typepad.com.

    have a wonderful week x

    SvarSlett
  5. Här sitter jag och fnissar.
    Det tog en stund innan jag kom på var kongle är för något, och när jag fattade så tänkte jag: Wiii, jag har ju en del kottar!
    Varför gör jag inget med dom?
    Så nu får vi se om du fått i gång mig=))
    Är lite trögtänkt på morgonen*skrattar*

    Så snygga dina ljuslyktor!!!

    Och ha en fin, fin dag i dag/
    Kram Hannis

    SvarSlett
  6. Hallo dotter!;) Du er no lik deg som alltid, du;) mykje spanande og glupt, men denne gongen har eg trong for å gripa inn litt med litt kaldt vatn!;) Kubbelys med bjørkenever rundt vil eg på det sterkaste frårå!!!! Det kan so absolutt verta ei brannfelle. Elles er det alltid lika kjekt å vera innom på bloggen hjå deg. Ha ei fin adventstid!;) paps

    SvarSlett