torsdag 25. november 2010

Eventyrland...



vårt hjem er som sagt stadig i endring, som alle andre i blog verden... Vi elsker å skape, være kreative og dekorere våres hjem. Det blir alltid litt ekstra forandringer hjemme hos oss når det nærmer seg desember..oki da..det er vell kanskje som  normalt, slike ting kan vell strengt tatt ikke måles;)

Jeg vet ikke hvordan det er med deg..? Men, Jeg planlegger ikke alltid hva jeg skal gjøre, meste parten av tiden bare skjer det... Jeg tar meg selv i å stå med fullt av rammer i hendene, og vips går det opp for meg at alle bilder
fra veggen er tatt ned og jeg føler en slags gledesrus over at noe nytt skal opp på veggen..problemet er bare hva?.. etter mye prøving av ulike løsninger lar jeg som oftest tankene fly av gårde inn i eventyrland.
Denne gang fant jeg den perfekt grenen, som kunne gi følelsen av å sitte under et tre...**magisk...**

Da jeg våknet opp av mine kreative tanker slo realiteten inn og jeg sto igjen med et spm tegn..hvordan i all verden skal man finne den perfekte grenen når snøen har lagt seg..
for snill som jeg er hogger jeg ikke av trer som lever, forutenom juletre da..hehe:)..så da må jeg jo lete litt ekstra for å finne noe.
 

Men den som leter finner!!
Lykke smurfen Eldrid som jeg er!tok det overhodet ikke lange tiden før jeg var ute på jakt..
og der på bakken ensom og forlatt låg denne skatten av en gren *lykkesmil* Antar at ingen så dens verdi...men det gjorde jeg..Glad som en lerke trallet jeg meg hjemover en gren rikere. Drømmen var i ferd med å bli virkelighet !!



 Og resultatet, ja det ble virkelig som i mitt eventyrland om ikke enda bedre.....

Vil du ta en titt på hvordan det såg ut før, finner du bilder her 

**Lykkesmil fra meg**

Eldrid

16 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen, Eldrid. Ting blir til underveis, og det er jo noe av det som gjør det så spennende! Elsker den råe stilen din;) KLEMS

    SvarSlett
  2. Det var en perfekt grein du fant til dette formålet!
    Det passet så fint inn, og fine bilder av stuen, takk for titten;)
    Så hyggelig at du bleså glad for awarden!
    Ja det er viktig med oppmuntring, og noe alle setter pris på, tror jeg:P
    Ha en fin eventyrlig kveld i stuen! :D
    klem manu

    SvarSlett
  3. Hadde vært utrolig fint med julekuler på den grenen når det nærmer seg julaften ;) alternativt juletre :)

    SvarSlett
  4. Så sant...takk for tipset..
    Bra ide med det som alternativt juletre..:)
    Vi får se vi får se...:):)

    SvarSlett
  5. For et nydelig rom - helt genial idé!
    Og for en flott blogg du har, fant deg akkurat via Mrs Hardy :)

    SvarSlett
  6. Jag tycker att du är så himla häftig!
    Som kan se en gren och göra något läckert av den!!

    Jag gillar den där kreativa processen,, där man står med en sak och inte ens har tänkt utan det bara blir.
    Och vi är nog lika allihopa.
    Det plockas fram och plockas bort mest hela tiden.
    Min stackars morbror brukar säga:
    Jag känner aldrig igen mig när han kommer och hälsar på*skrattar*

    Ha en underbar helg/
    Kram Hannis

    SvarSlett
  7. Love it Eldrid.. Cannot wait to have some tea with you and Martin in your beautiful living room!

    SvarSlett
  8. love it. love your ideas. love you. ;)

    SvarSlett
  9. Eldrid Eldrid Eldrid, det är magiskt vackert och jag bara dör. Du är en sann inredare med sinne för estetik! Love it!

    Agneta

    SvarSlett
  10. Så utrolig stilig det ble med den grenen! Utrolig god ide:) Nyt første søndag i advent:)

    SvarSlett
  11. this is the most fascinating room i've seen in ages. thank you so much for your creativity!

    SvarSlett
  12. This is completely gorgeous!

    Leigha

    SvarSlett
  13. I love this so much - I couldn't resist posting it on my blog.

    http://elleohblog.blogspot.com/

    Leigha

    SvarSlett
  14. nydelig og virkelig magisk gren!

    SvarSlett
  15. Hei Eldrid! Måtte helt til Leigha med Elle Oh for å finne din vakre blogg igjen. Kan jeg få poste noen av disse bildene på bloggen min (med link og varme ord!)? Kom gjerne på besøk til meg, kanskje vi liker noe av det samme? Stor klem og gode ønsker for det nye året! Hilsen Laila, Harmoni og Kontrast

    SvarSlett