onsdag 17. november 2010

Home sweet home!

 Da er jeg hjemme igjen etter 2 fantastiske uker med venner og familie i Varmere strøk..haha.. iallfall føltes det sånn ut da jeg kikket på gradestokken som viste minus 12 grader etterhvert som vi nærmet oss hjem, Home sweet Home:)sier bare jeg..


 På tiden jeg var borte har Snøen lagt seg på bakken, deler av ene skianlegget har åpnet, det er julelys i gatene, butikkene ser ut som rene juleverkstedet og jeg har faktisk begynt å smile over at det er vinter.. :) Det føles bra!
Selv om vinter for oss betyr ekstra mye jobbing. Er det en årstid jeg elsker, og nyter på mine telemarkski så godt jeg kan. Det er innekos med god mat, badstu og sosiale happenings, det er tid med venner og familie, og sist men ikke minst is bading..(neida)skulle ønske jeg klarte det siste, men fy så pine det er for kroppen!!!Eller hva sier du_?


Anyhow..Vinter velkommen skal du være! Jeg feirer det hele med en god middag,musikk, en bok, film og en kopp te sammen med min kjære:) (Sjekk ut koppen på bildet, visst er den søt..kjøpt for en billig penge på en av mine favoritt tea shop i Bend ,Oregon:)

Kvelds hilsen fra meg!

Eldrid

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem og takk for at du delte de fine tur-bildene med oss! ;)

    SvarSlett
  2. Love that cup of tea, so charming.
    Very nice blog.
    Hugs
    Tereza

    SvarSlett
  3. Åh, så fine bilder! Saknar ho fine som tok dei! <3
    No gler eg meg skikkeleg til å få vinter her og, då skal eg pynte så fint atte ;)

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem:) Hørtes ikke dumt å komme hjem til julestemmning! Selv er jeg jo skikkelig julemenneske så jeg har hatt nedtelling en stund nå. Nydelige bilder du har tatt:)

    Nyt kvelden:)

    Klemmer

    PS: bildet i banneren er ikke hjemme hos meg, er et bildet som har ligget på dataen en evighet så jeg klarer ikke å finne ut hvor det er fra, men det er gjerne sånn jeg skulle likt å hatt det - eller jobber for å få det..hehe;)

    SvarSlett