fredag 19. november 2010

Min rustikke kjøkkenhylle...


Jeg har satt opp en ny "hylle" på kjøkkenet. Jeg byttet ut min gamle dynamittkasse, med en en litt mørk og rustikk eplekasse. siden dynamittkassen var en nyeanse lysere skapte den ikke like mye kontraster på vårt hvite kjøkken, mens denne skapte den kontrasten jeg var ute etter, og gav mitt kjøkken litt mer dybde. Samtidig var den høyere og kortere, så nå har jeg fått litt større benkfalte å jobbe på.

Ble så fornøyd. Det er ikke store forandringer som skal til før kjøkkenet føles enda "freshere" ut. Min dynamittkasse har nå fått sin nye plass på badet. Og passer perfekt. Det får vi ta en titt på en annen dag;)

*********************Morgen KAFFE***********
***************************************

 ******************
              ******************
Kasser på kjøkkenbenken
Skaper ekstra plass til oppbevaring, og er supert for oss med små kjøkken løsninger. Makes me smile:)Vet at dette ikke er noe nyt fenomen, men det finnes så mange ulike patenter. Finn en løsning som passer deg og ditt kjøkken.

:):) og snødryss fra meg! ************
 ***********************
*******
 Eldrid 

5 kommentarer:

  1. Du er bare såå kreativ! Digger dine stilleben;-);-)

    SvarSlett
  2. Lekkert med rustikk-stil på kjøkkenbenken. Me like;o)
    Ha en fin helg!
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Dette blei skikkelig stilig og virkelig prikken over i`en!! Jeg skulle gjerne hatt et par slike kasser og...men de er jo umulig å oppdrive :p
    Nydelige bilder som alltid her hos deg søta!! Også frost bildene under her....love them!
    Håper du får ei knallers fin helg.
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  4. Enig med "lykke i livet", det ble prikken over ién :) Kunne godt tenkt meg noe lignende selv, utrolig fint:)

    Takk for kommentar på bloggen min, hyggelig og enig med deg, juletree er viktig:)

    Klem Kine

    SvarSlett
  5. oj en kasse!
    veldi kul ide!
    du tar så mange fine bilder!

    klem m

    SvarSlett