tirsdag 23. november 2010

skinnende....

JULESTJERNE ....

Da har jeg satt opp den retro julestjernen som jeg fant i skapet her vi bor. Jeg valgte å ikke henge den opp, men å sette den i vinduskarmen. Det ble så koselig. Jeg har egentlig ikke sansen for denne type julestjerner, men etterhvert som jeg prøvet meg frem syns jeg den faktisk ble ganske så kul..:)
nå sitter jeg her storfornøyd å drikker jule te, hører på julemusikk og gleder meg over at advent er rett rundt hjørnet...iallfall nærme:)***********************************************
 


Har du hengt opp julestjernen..?har du noen favoritter kanskje..?
En av mine favoritter er i tre..og kan kjøpes på kremmerhuset... Men det får klare seg med denne stjernen i år. Hvem vet kanskje får jeg den til jul...;)



Fin tirsdag kveld til dere alle!

klemmer 
Eldrid

6 kommentarer:

  1. Må si meg enig at de egentlig er ganske tøffe de der!
    Liker denne fargen bedre enn den andre gullaktige må jeg si!
    Ikke dumt å bare sette den opp! God ide:)
    Jeg har hengt opp en julestjerne i loftstuen, men den er ikke tent enda.
    Den er i hvitt papir fra ikea. Billig og fin :P
    Alltid kos å være på besøk her inne hos deg;)
    Klem manu

    SvarSlett
  2. oj det var flaut!
    det er faktisk gull!
    men du, apropos spraye den, jeg har en fin lampe som var i blankt gull som jeg "malte" med en sånn tynntynn sølvmaling jeg kjøpte på flügger.
    en liten boks, sånn metallaktig farge er det.
    lampa mi har en del hull, så jeg var litt skeptisk, men malinga er så tynn at det gikk fint allikevel.
    skal jeg sende bilde?

    SvarSlett
  3. kjempefint! :) Åå..du minnet meg på at jeg vil kjøpe julete. Har du en god du anbefaler?

    SvarSlett
  4. Så koselig! Synes sånne stjerner er veldig fine jeg:) Jeg har en hvit papirstjerne som jeg kjøpte i fjor, kommer nok snart på bloggen;)

    Og nå minte du meg på at det faktisk er første søndag i advent på søndag:P Går litt fort i svingene om dagene, men stortrives med jobben ja:) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  5. hei igjen!
    kom og hent award hos meg hvis du vil!
    klem manu

    SvarSlett
  6. Korselig blogg du har :) la meg til som følger. Julestjeren passet veldig godt inn i stue vinduet dit.

    SvarSlett