fredag 24. desember 2010

I wish you all a merry christmas!!


Glade jul, hellige jul!
Engler daler ned i skjul.Hit de flyver med paradis grønt,
hvor de ser hva for Gud er skjønt.
Lønnlig i blant oss de går.
Lønnlig i blant oss de går.

Julefryd, evig fryd,
hellig sang med himmelsk lyd!
Det er engler som hyrdene så,
dengang Herren i krybben lå.
Evig er englenes sang.
Evig er englenes sang.

 

****Ønsker dere alle en riktig god jul****

Et lite glimt av vår julegran som ble pyntet for drøyt 2 uker siden...ja jeg er tidlig ute.:) Men Jeg liker å nyte av pynten så lenge det går. Det er tross alt bare en mnd i året at man får dekorere huset som dette!!;)..Hva med dere, venter dere til lille julaften kanskje_?..

Vi feirer jul hjemme i Norge i år, med min familie..Så godt å være hjemme i snørike sogn og fjordane!! Og her pyntes julegranen på lillejulaften, så jeg var så heldig å få pynte granen to ganger:)

Håper dere alle får en koselig jul, med mye glede og fred i hjemmet!


Klemmer 


Eldrid

3 kommentarer:

  1. sååå stemningsfullt hos deg! ♥
    elsker stuen din! takker for alle fine ord du har lagt igjen inne hos meg i året som har vært. ønsker deg en vidunderlig julehøytid. stooor god juleklem fra meg til deg ♥

    SvarSlett
  2. Hei søte du!
    Først tusen hjertelig takk for alle rause ord du legger igjen hos meg!! Du er så snill du :)
    Og for et nydelig hjem du har og stemningsfulle bilder som alltid!!
    Her pyntet vi julegrana i siste liten i år.
    Ha en fortsatt herlig julefeiring og et riktig godt nytt år!!!
    Romjulsklem Marie :)

    SvarSlett
  3. Så flott juletre og stemningsfulle bilder:) Ønsker deg en fortsatt fin jul og godt nytt år!:D Klem

    SvarSlett