fredag 11. februar 2011

Mellom bøker...

 Det er jo veldig enkelt dette her..men i bland er det enkle det beste.
Jeg liker å ha en hylle med bøker i, men, midt i mellom bøkene er det fint med litt forskjellig annet.
Dette er hva som befinner seg mellom mine bøker i bokhyllen..

Så et lite tips kan være å sortere bøkene etter farger, samtidig som du fyller enkelte rom i hylla med små pynte gjenstander som du liker..
I mitt tilfelle, min tekanne fra indiska, min kjærlighets stubbe fra stranden, mine søte tøffler, og en liten hjemme snekret kollasj..

Alt ting jeg liker...På en hylle;)

Nå er det tur for en sving i bakken..selv om jeg er aldri så trøtt..Her skinner solen og det er nysnø!!
Håper energi nivået stiger når jeg kommer meg ut...Time will show!

Takk for all inspirasjon til hva man kan gjøre på en kald vinterdag..
Vi skulle alle vært på samme sted..hehe:)Drukket te..sett i magasin..osv.


Fin dag alle sammen!!

***Klemmer****

Eldrid

4 kommentarer:

  1. Fiiine ting! Den tekanna er så flott! Kjøpte den i gave til mamma for noen år side:)
    God helg, klem

    SvarSlett
  2. Hei! Fann deg hos NIB! Nydeleg blogg du har! Følger deg vidare! Fall så alldeles for den gardina du viser med små "dingser" på :)

    God helg!
    Klem E

    SvarSlett
  3. Nydelig... alltid gøy å innom deg... likte inspirasjonsbildet. Hvor har du funnet det?

    SvarSlett
  4. Takk skal dere ha, så arti å vite at dere trives her inne... Tone- inspirasjons bildet er funnet i vakre hjem og interiör for kanskje dröyt to år tilbake..
    Jeg liker kontrastene i bildet så godt,
    og bokstavene har jeg bare klippet ut fra ulike sider.
    klemmer

    SvarSlett