lørdag 30. april 2011

Welcome to Woodys..

 Ikke alt som er helt min stil her , men mye inspirasjon er å finne i ulike stiler...håper det kan være til inspirasjon for deg like mye som denne plassen er for meg:)


Som dere sikkert har forstått er vi på besøk hos venner i USA. Ingenting er bedre enn å komme over hit, våkne opp av at solen varmer på morgenen, gå på et typisk "breakfast place" å nyte frokost på ekte amerikansk vis.Før man går på stranden, å lar bølgene synge sine surfing USA sanger:)



  Jeg elsker dette landet, elsker friheten, kreativiteten og hvordan man kan mikse og trikse...

 Her finnes det bokstavelig talt ingen grenser for dekorasjon. Det er iblant fasinerende hvordan man setter ting sammen.  Eller hva sier du:):)Om ikke helt min stil, er det fortsatt kult i mine øyner.

Mine favoritter og inspirasjon her er:

Det grønne spillebordet.
Jukeboksene, som man kan putte penger på å velge musikk fra hvert bord.
Stolene
Surfebrett på veggen
Plakatene
Sjakkbrett baren
Og sist men ikke minst gulvet på ene rommet som er i surfebrett stil.


Om du noen sinne er i Orange County å bor på Huntington beach ,California. Så anbefaler jeg virkelig denne lille lokale frokst plassen,  her får du servert super god frokost på ekte amerikansk vis;)

Ses snart igjen innpå her!
Gledelig fredag alle sammen!!

klemmer
:):):)

Eldrid

4 kommentarer:

  1. Stilig... masse kult men ikke helt min stil...
    nyyyydelig vææær.. ha en flott lørdag.. Klem

    SvarSlett
  2. Kult! Digger også stolene og jukeboksen!
    Man kan hente mye inspirasjon hos andre selv om det ikke er helt ens egen stil!;)
    Ha en flott ferie `Over There`!!
    Klem

    SvarSlett
  3. for en plass!
    kjempestilig!
    kul stil på en måte da, elsker 50-60 tallet, formene og alt!
    kos deg masse i usa, aldri vært der, vil og dit!!
    klem manu

    SvarSlett
  4. Herlig! Det finnes så utrolig mange flotte og originale slike spiseplasser i USA. :)
    Når jeg ser bildene dine ønsker jeg at ukene og mnd til vi skal reise, går superfort! Det blir denne gangen 3 uker, noe som jeg har lært er et minimum hvis man skal få med seg noe som helst. :)

    Kos dere videre!

    Klem,
    AW

    SvarSlett