torsdag 6. oktober 2011

TAPET


Kan brukes til det meste, allt fra inspirasjonsvegg til dekorasjon på bokser eller krukker
pst.legg merke til mitt nye loppisfynd...var ikke den stiftemaskina kul_?!!

 
Her har jeg tapetisert en liten del av veggen på kjøkkenet, og hengt inspirasjonsbilder på,


Ellers har jeg brukt tapet til å gjøre en alminiumsboks litt mer interessan og bruker den nå som oppbevaring til
ting og tang...
 Denne veggen endres stadig, og jeg henger opp nye bilder når jeg går lei, men bakgrunstapeten henger fortsatt der..Fin base for endring på kjøkkenet:)

Siden utfordringen på NIB er tapet, slenger jeg med bidraget og håper på at det kan inspirere noen av dere der hjemme!
Fin fin torsdag

klemmer

Eldrid

3 kommentarer:

  1. Ah, dette var vakkert!
    Og for en nydelig tapet på den rullen der :)
    Liker så godt moodboards...
    Flott bidrag ;)
    Lykke til.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Vakkert!
    Tøff stiftemaskin og, den likte jeg!
    Ha en super kveld søta :)

    SvarSlett
  3. Ja, tapet kan virkelig brukes til så mangt! Digger ideen din med å tapetsere et lite område til å feste bilder på, genialt :)
    Lykke til i konkurransen!
    Klem Marie

    SvarSlett