lørdag 3. november 2012

November make over


Det er november, og alt her hjemme begynner å helle mot vinter dekor. Litt mer robust,litt mer treverk, og mye fyring i peisen.. Koselig kort sagt..



Så i den anledning, Ble denne lille kroken min med tidligere hvitt og hint av rosa, se HER ,forandret til mer robust og varm. Dette ved hjelp av små lette grep som, en tørket gren,  oppløftende ord på favoritt tavlen fra bloomingville, en vase og en kvast, pluss lykten og fyr i peisen...


En klar favoritt er vedhyllen som jeg ble inspirert av en blogger til å skape.(husker desverre ikke hvem)
 Det skal ikke mer jobb til en å ta bort bunnen i kassen og vips så hadde jeg en dekorativ, kul og veldig praktisk vedvegg :)

 Så nå er det bare å nyte fra gostolen..Fyre godt i peisen å kose seg


 akurat slik jeg ønsker ha det i november....

 Hope u like it to!

Kos deg!

Eldrid

7 kommentarer:

  1. Å, så herlig hos deg :)
    Skikkelig lun, fin stemning...
    Herlig årstid vi er inne i nå. Og mye kjekt i vente.
    Ha en fin helg fine du :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så fantatisk!!
    Elsker den litt røffe stilen ♥

    SvarSlett
  3. Så nydelig du har det,flotte bilder fra din vakre heim:)
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Så koselig og røff krok;) God søndag! Klem

    SvarSlett
  5. Åh, det blei skikkeleg fint å bruke kassen til det! men bokhylle var og ein god idé. Gler meg til å kome på besøk ein gong, om ikkje så alt for lenge, forhåpentlegvis! :)

    SvarSlett
  6. Å, for ein herlig og koseig krok, Eldrid!! Love it!! Elsker skinnfellen og tavla, både stilig og koselig på samme tid <3

    SvarSlett