søndag 19. oktober 2014

Oohh hello


 Så var det blitt høst! Igjen. Tiden flyr av gårde, eller kommer til oss, alt ettersom hvordan man velger å se på det..

 I høst har jeg valgt å gå for en grønn oase, siden jeg jobber på blomsterbutikk er jeg selvfølgelig fan av å skape atmosfære med planter, blomster osv. Det gjør mye i et rom!

Hvilke planter jeg har, varierer veldig. Det siste året har det gått mye i kaktuser, sukkulenter, og nå litt mer grønnplanter,som denne Monsteraen. Er den ikke fin??


For deg som synest det er vanskelig å stelle blomster og at de dør fort, er alle disse plantene veldig smarte. De behøver lite vann, og er veldig tilgivende om du skulle glemme de!
 
I de lekkre Oohh pottene blir den enda finere i mine øyne. !!
 

Og skulle enn ville pynte opp litt andre steder, kan man bare kutte av et blad å sette i vase.Det gjør seg kjempe godt på bad foreksempel.

Håper alle dere nyter søndagen og høsten maks!

Eldrid

2 kommentarer:

  1. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlett